Skip to main content

Unity Training Workshops

The only Unity authorized in-person training

3 Boyutlu Etkileşimli Geliştirmeye Giriş

3D İnteraktif Geliştirmeye Giriş Uygulamalı eğitimi, Lowes, Ikea ve Home Depot gibi ev geliştirme web sitelerinde bulunabilecek genel tarzda küçük ölçekli bir mutfak konfigüratörüne sahiptir. Katılımcılar, bu basit ama sofistike konfigüratörü oluştururken Unity’de yüksek kaliteli 3D etkileşimlerin nasıl verimli ve optimize bir şekilde oluşturulacağına odaklanacaklar.

Bu uygulamalı eğitim AEC uyumlu bir projeye odaklansada, eğitim içinde inşa edilen beceriler Unity’de nasıl sağlam etkileşimli uygulamalar oluşturulacağını anlamaya çalışan herkes için geçerli olacaktır.

Öğrenim Hedefleri ve Kazanımlar
Unity Editöründe nasıl gezineceğinizi öğrenin

    ● Farklı Editör pencerelerini ve amaçlarını belirleyin
    ● Editör’de gezinmek için genel kısayol tuşlarını ve kısayolları kullanın
    ● 3D geliştirme için Unity Projesi’ni yapılandırın

Unity 3D araç setinin temel özelliklerini tanımlayın

    ● Fiziksel tabanlı materyaller oluşturun ve yapılandırın
    ● Modüler sahneler oluşturmak için içe aktarılmış Asset’leri kullanın
    ● Proje boyunca yeniden kullanım için sahne bileşeni Prefab’ları oluşturun
    ● Gerçekçi efektler elde etmek için ışıkları ve ayarları yapılandırın
    ● Görsel uygunluğu arttırmak için Post Processing Stack kullanın

Etkileşimli mekaniği geliştirin

    ● Klavye ve dokunmatik girişli bir denetleyici oluşturmak için komut dosyalarını entegre edin
    ● Hareketli bir sahne kamerası oluşturmak için Cinemachine’den faydalanın
    ● Prefab verileri görüntülemek ve girdi almak için bir kullanıcı arayüzü oluşturun
    ● Özelleştirilebilir bileşenler oluşturmak için komut dosyalarını ‘Prefabbed Asset’ler ile entegre edin

3D uygulamalar yayınlayın

    ● Tamamlanan uygulamayı çeşitli platformlar için yayınlayın

Aktiviteler

    ● Giriş: Eğitime Genel Bakış ve Eylem Planını Öğrenme
    ● Aktivite 1: Proje Kurulumu
    ● Aktivite 2: Sahne Oluşturma ve Aydınlatma
    ● Aktivite 3: Özelleştirme İşlevselliği Oluşturma
    ● Aktivite 4: Kullanıcı Arayüzleri Oluşturma ve Kamera ile Çalışma
    ● Aktivite 5: Kullanıcı Arayüzünün Tamamlanması
    ● Aktivite 6: Son Rötuşler ve Yayınlama
    ● Sonuç: Eylem Planını Öğrenme ve İleri Öğrenme

Gereksinimler

    ● Her katılımcının bir dizüstü bilgisayar (Windows veya OSX), güç kaynağı ve fare
    getirmesi gerekir.
    ● Unity’yi eğitimden önce kurun (minimum gereksinim Unity 2018.1).
    ● Eğitmenlerin, katılımcılara FBX Exporter gidiş-dönüş iş akışını göstermek için Autodesk
    Maya veya 3DS Max’e erişmeleri gerekecektir.
    ● Maya ve 3DS Max’e erişim eğitmenlere yardımcı olacaktır, ancak katılımcılar için isteğe
    bağlıdır.

Seviye: Beginner

Ön koşullar: Deneyim
gerekli değildir

Süre: 7-8 saat

Kişi sayısı : 5-8 kişi

Eğitmen: Unity
Sertfikalı Eğitmen

Contact Us